Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2016

Ο Mikkey Dee είναι οριστικά ο νέος ντράμερ των Scorpions!


ΕΙΝΑΙ πλέον γεγονός. Ο Mikkey Dee, πρώην ντράμερ των Motorhead, oι οποίοι πέρασαν στην ιστορία μετά τον χαμό του θρυλικού Lemmy Kilmister, θα είναι ο νέος, μόνιμος ντράμερ των Scorpions, παίρνοντας τη θέση του James Kottak, ύστερα από τα πολλά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο τελευταίος...





«Θα θέλαμε να να ευχαριστήσουμε τον James για τα τόσα χρόνια που έμεινε μαζί μας και για την προσωπική φιλία που αποκτήσαμε. Κατανοούμε και σεβόμαστε την ανάγκη του 
να βρει χρόνο για να ξεπεράσει τα προβλήματα. Μετά από απίστευτα επιτυχημένες παραστάσεις μας στις ΗΠΑ, την Ευρώπη και την Ασία, είμαστε βέβαιοι ότι θα έχουμε βρει έναν φανταστικό ντράμερ, τον Mikkey Dee. Φέρνει μια φρέσκια ενέργεια στο συγκρότημα και ανυπομονούμε να ζήσουμε το χρόνο που ανοίγεται μπροστά μας», τονίζουν σε ανακοίνωσή τους οι Σκορπιοί.

«Νιώθω πραγματικά μεγάλη τιμή και τύχη να είμαι σε θέση να συνεχίζω να παίζω ντραμς σε αυτό το επίπεδο. Μεγάλωσα ακούγοντας SCORPIONS και πάντα αγαπούσα την μπάντα. Είχα κοντά μου γισ 25 καταπληκτικά χρόνια τους φίλους και τους αδελφούς μου, Lemmy και Phil στους Motοrhead. Αυτοί θα είναι πάντα η σπονδυλική στήλη στο drumming μου. Ο Lemmy έτρεφε πάντα μεγάλο σεβασμό για τους SCORPIONS και είμαι σίγουρος ότι είναι υπερήφανος μ' αυτή την επιλογή μου», τόνισε μεταξύ άλλων ο Dee, υπογραμμίζοντας ότι οι αλλαγή δεδομένων στη νέα μπάντα του (δύο κιθάρες) θα αποτελέσει μια μεγάλη διαφορά.






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...